Wednesday, May 13, 2009

Dah lama tak kemaskini blog..

Hmm nampaknya dah lama tak kemaskini blog ni. Kepada yang setia membaca blog saya atau yang baru mula nak baca tu saya mohon seribu kemaafan sebab sekarang ni agak susah nak online di apartment disebabkan ketiadaan talian internet yang tetap. Di DTU boleh la kalau nak online tapi takkan pergi sana nak kemaskini blog pula kan. Jadi buat masa sekarang ni di apartment, saya hanya pakai wireless internet yang diceduk daripada senarai wireless yang ada disekitar apartment ni (yang tak perlu katakunci). Kadang-kadang line dia bagus, kadang-kadang tak bagus jadi nak muat naik gambar atau video tu agak lambat la. Tapi saya dah daftar untuk line internet dan insyaAllah lepas ni boleh la online dengan selesa. Selain masalah ni, malas pun ada juga hehe. Di samping tu, nak touch up blog ni dulu (cari template dan widgets yang menarik dll).

Walau bagaimanapun, saya akan terus mencatatkan aktiviti-aktiviti saya di sini sepanjang tempoh dah hampir sebulan saya di sini. Jadi minta maaflah jika ada post yang boleh dikatakan dah basi hahaha. Teruskan membaca. Terima kasih.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...