Saturday, September 12, 2009

Jeruk Buah Pala..

Semalam bungkusan yang ditunggu-tunggu oleh Wawa telah tiba daripada Malaysia. Nak tau apa?. Tapi baca tajuk dan gambar pun dah tau kan. Ya, jeruk buah pala. Saya pun baru tahu mengenai kiriman tersebut, tiba-tiba terjumpa di dapur. Ia telah dihantar oleh adiknya, Khamariah melalui air mail. Ada 3 jenis jeruk buah pala yang dihantarnya. Nampaknya cukup stok sehingga bersalin haha. Dah lama Wawa tu mengidam dengan jeruk buah pala, akhirnya sampai juga dalam genggaman hehe. Saya sendiri tak tahu bagaimana perasaan orang mengandung yang mengidam ni, tapi alhamdulillah orang rumah saya ni tidaklah serius sangat kot. Jika tak dapat pun tak menjadi masalah rasanya, tapi cuma jangan ingatkan jela. Tapi kadang-kadang saya suka juga sakat dia dengan mengingatkannya dengan makanan-makanan tersebut. "Sedapnya kalau dapat makan cucur cempedak kan?" hehe. Alamak kalau Wawa baca ni mesti teringat dengan cucur cempedak pula. Nak minta orang Malaysia poskan cempedak macam tak sesuai pula. Tapi rasanya dah ada jeruk buah pala ni pun dah cukup. Boleh saya menumpang sekaki hehe.

2 comments:

  1. nasib baik wawa nak makan jeruk buah pala ja..kalau makanan lain, mau susah gak tu..ehehe..apa2 pon arap2 semuanya baik2 belaka disana..:)

    ReplyDelete
  2. tenkiu aton..haha..ni pasai kat tv3 selalu sgt dok report isu kg buah pala x habeh2..dok ulang hat tu ja..mau cek x tahan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...