Sunday, November 14, 2010

Blog Berwajah Baru..

Jika anda perasan, saya telah melakukan transformasi terhadap penampilan blog ini, dengan bantuan daripada isteri saya. Memang sudah lama nak buat, tapi mungkin baru sekarang tergerak dan ada masa nak buat. Tema untuk kali ini adalah berwarna hijau berbanding hitam sebelum ini. Tajuk blog pun dah tukar daripada New Journey of My Life kepada Experience of a Lifetime memandangkan dah setahun lebih kami berada di perantauan. Pada saya, semua pengalaman yang saya lalui di sini mungkin hanya sekali seumur hidup sahaja seperti yang berkaitan dengan pengajian PhD (harapnya, harap semua mendoakan) dan juga kehidupan di perantauan. Semua pengalaman sekali seumur hidup ini yang akan cuba dicoretkan di dalam blog ini, InsyaAllah jika masa mengizinkan.
Di sini saya paparkan beberapa header yang pernah saya gunakan sebelum ini di dalam blog saya. Yang paling atas, merupakan header yang pertama pernah saya pakai menunjukkan gambar di Schiphol Airport, Amsterdam sebelum sampai ke bumi Denmark manakala yang kedua adalah yang digunapakai dalam versi yang kedua menunjukkan gambar-gambar sekitar Copenhagen, Denmark dan juga yang terbaru, berlatarbelakangkan musim luruh. Terima kasih kepada hasil kreatif yang dihasilkan oleh isteri saya.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...