Sunday, November 8, 2009

Selamat Hari Lahir: Mak & Abah

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada Mak saya, Pn. Rosnani Md. Kassim (6 November) dan Abah saya, En. Mustaffa Hj. Abdullah (8 November) yang sekarang sedang berada di Bangi, Malaysia. Semoga sentiasa dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa berada di bawah rahmat dan keredhaan Allah S.W.T. Amin.

4 comments:

  1. ooh, org bangi rupanya. ala2 sekampung la ngan saya hehe. slmt harijadi jg buat org tua azizul ye.

    ReplyDelete
  2. a'ah saya dibesarkan dan bersekolah di Bandar Baru Bangi..Oyis ni orang Bangi juga ke atau kerja di UKM Bangi hehe..

    ReplyDelete
  3. rumah parents di serdang, bersekolah rendah di serdang, merantau merata belajar high school hehe... last2 balik ke serdang balik masuk UPM utk degree.. dah mmg rezeki di serdang. then dpt tutorship dgn UPM, skali wat MSc kat UPM. dlm buat MSc tu kawen, jg dgn staff UPM (again, rezeki saya di UPM kot), and then pindah duk asing drpd parents, duk bangi seksyen 7. sblm dtg hari tu beli umah sendiri dkt2 kaw perumahan baru UKM. walaupon x membesar di bangi, tp mmg port melepak la bangi /kajang tu. warta, kedai2 mkn, etc... mmg insya Allah Aisyah akan dibesarkan jadi warga bangi la lps ni hehe...

    azizul bangi kt mana?

    ReplyDelete
  4. oo ic..saya B.B.Bangi di fasa 2 (seksyen 2)..dekat dengan SK BBB dan SMK BBB Jalan 2..dah tinggal di sana sejak 1984..tp saya merantau ke Skudai (belajar dan kerja)..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...