Saturday, March 28, 2009

Segalanya bermula...

Pada hari Sabtu 21 Mac 2009 yang lepas, saya dan isteri telah berangkat daripada Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) ke Copenhagen, Denmark melalui Amsterdam, Belanda pada jam 12.45 pagi. Di Denmark, saya akan memulakan pengajian peringkat PhD di Denmark Technical University yang bertempat di Lyngby, Denmark yang ditaja oleh Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia dan juga Universiti Teknologi Malaysia. Kepada keluarga dan kawan-kawan yang hadir di KLIA untuk memberi sokongan, semangat dan doa kepada kami, berjuta terima kasih saya ucapkan. Harapan saya agar semua dapat mendoakan keselamatan dan kejayaan kami di sini.

Antara yang hadir di KLIA..
Dari kiri: Saya, Mak, Abah, Wawa, Sheyah, Mak, Abg. Ed

Dari kiri: Aion, CTN, Wawa, Ainaa dan Aniem

Dari kiri: Wawa, Mak, Sheyah, Kak Ina, Aizati dan Aina

Dari kiri: Wani, Shahrel, Helmi, Azizul, Wawa

Dari kiri: Bro, Sade, Kamarul, Azizul, Wawa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...