Friday, April 2, 2010

I Was Tagged..

Saya telah di 'tag' oleh rakan sekursus saya di UTM dulu iaitu Noorul
Layankan jela huhu..

SIAPAKAH ANDA DIRUMAH ?
Setiap hari : Bos besar, Suami, Ayah
Setiap minggu : Sama seperti di atas, Tukang kemas rumah, Tukang masak (pembantu chef je), Tukang makan, Tukang jaga anak (ni pun pembantu je) dan lain-lain

SIAPAKAH DIRI ANDA DISAMPING RAKAN ?
Kurang peramah, kurang bercakap/bersembang, muka selalu serius,
tapi suka berkongsi masalah dengan rakan-rakan..

5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI ?
1) Dapatkan PhD
2) Anak kedua (haha..)
3) Menguruskan masa dengan baik
4) Menjelajah ke seluruh dunia ?
5) Mampu membeli kereta BMW

SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?
Schewa Ramli (nama penuh dirahsiakan..hehe)

CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA ?
1) Penyabar
2) Ceria & Peramah
3) Pandai memasak (Sejak kahwin saya naik 20 kg oh bahagianya huhu)
4) Tulisan cantik, seorang yang kreatif
5) Pandai menguruskan banyak perkara

BILA TARIKH COUPLE
Saya tak menggalakkan anda couple ya kerana sesungguhnya bercinta/couple selepas berkahwin itulah yang sebaiknya dan yang dituntut.
Sekitar April 2004 (tarikh perasaan dinyatakan huhu..)

KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA
Usah dikenang kenangan pahit..Saya maafkan segalanya haha..

LAGU TEMA CINTA ANDA
Ada ke ?..hehe..Lagu Kasih Kekasih INTEAM boleh ke ?

APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA
ku terima seadanya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...